woensdag 24 april 2013

1, 2, 3, ... 498, 499, 500!

Neen, dit is niet het aftellen om verstoppertje te spelen. Dit waren het totaal aantal naalden die nodig waren om mijn eigen kanten sjaal te breien.
500 naalden!
elke naald bevat 84 steken.
Dat maakt 42.000 steken! Waaauuuuwww!

Of nog beter: 10 naalden duurde gemiddeld 40 minuten om ze af te breien (zonder rekening te houden met aandacht-eisende gezinsleden en andere strubbelingen).
500 naalden duurden dus 20.000 minuten.
20.000 minuten, dat maakt 333,3333 uren! Waaauuuuwww!

Wees maar gerust dat Mme Stina van deze sjaal zal genieten!

 

No, this is no countdown for playing "hide-and-seek". This is the number of rows necessary to finish Mme Stina's own lace scarf.

500 rows!
Each row containing 84 stitches.
That makes 42.000 stitches! Woooooowwwww!

Or even better: 10 rows took me approximatly 40 minutes (only when not disturbed by all kind of attention demanding things).
So 500 rows took me 20.000 minutes. What makes 333,3333 hours! Wooowwww!

You can be sure, Mme Stina will enjoy every second of wearing this beautiful scarf!


2 opmerkingen:

  1. Wauw wat een berekeningen. Ik vind de sjaal wel een prachtstuk. Ik denk niet dat ik zo veel geduld zal hebben om de sjaal te breien.
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige sjaal! Daar zal je veel plezier aan hebben.
    Welk patroontje heb je gebruikt?( de peacock Tail pattern 5 van de sampler?) En welk wolletje?
    grtjs,
    Severien

    BeantwoordenVerwijderen