dinsdag 18 oktober 2011

Goed excuus?

Okee, okee, ik geef het toe!
Ik ben de laatste tijd niet echt een actieve blogster geweest. Troosteloos leeg, bleef-ie, die blog van Mme Stina. Hopeloos achterhaald, al mijn vertelsels.
"Waar blijven die creaties van Mme Stina toch?" zullen jullie hebben gedacht. Ze leek wel van de aardbodem verdwenen.

Maar dat was ze niet hoor! Ze was bezig, hard bezig zelfs, superdesuper hard bezig!
Want dat krijg je ervan. Van op alles "O ja, ik doe mee!" te roepen. Dan raakt je agenda wel erg vol.

Want de eerste deadline (spannend hè) staat voor de deur: onze sToffe event van 23 oktober. 
Dus ligt de woonkamer nog vol bolletjes viltwol, met handtasjes in allerlei fases van afwerking, stukjes voering, verloren houten handvatjes, wachtend op effectieve inzet.
En draaien stikmachine, brei- en haaknaalden overuren. En ontstaan nieuwe ideeën in de trant van "O ja dat is nog leuk om te maken".
Tot de monsieur van het huis terug het bed uitkomt om lichten uit te knippen en Mme Stina's vanachter haar sjaccoschen te halen.

Je vous présente: "Mes excuses", oftewel "de sjaccoschen"!

Bijschrift toevoegen


1 opmerking:

  1. Wauw hele leuke handtassen!!! Ik vind de groene een leuk model hebben!
    Groeten en tot vrijdag!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen