zondag 30 oktober 2011

Bijna 11 november ...

En dus gaat alle vrije tijd naar de afwerking van de laatste creaties. Druk, druk, druk, maar het resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf.
De mademoiselles trekken alvast een pruillip nu ze weten dat al deze spulletjes voor het goede doel worden verkocht. Van eentje zullen ze het moeilijk hebben om afscheid te nemen: hun eigen kleertjes die omgetoverd zijn tot een tasje.




Superleuk vind ik ook de portemonneetjes. Met rits of knipslotje.

En dan ben ik nog voering aan het zetten in de laatste tasjes. Met superleuke stof van Fabric city: een overschotje van Free Spirits fabrics en met de stof firefly kiwi: ga ik gebruiken als voering voor een gebreide handtas en met de overschot maak ik een rok voor mezelf.
Ach nee, 't is omgekeerd, ik maak er een rok mee en de overschot dient als voering voor het tasje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten